Jouw verhaal

Wij willen jouw verhaal vertellen, maar hoe gaan we samen aan de slag?
Om te weten wat voor jou belangrijk is laten we jou praten, om zo je behoeftes in kaart te brengen. Niets erger dan dat iemand je vertelt wat je al weet, toch?
Dus: Wat is je doel? Aan wie wil je je verhaal vertellen? Of nog beter: aan wie wil je je verbinden? En binnen welke financiële kaders moeten we het regelen?

Creatie

Bij ieder verhaal past een ander format. Vanuit de inhoud volledig op maat gemaakt op de behoeftes van jouw doelgroep. Oké, vooruit, ook die van jou zelf.
Onze creatieve hoofden rusten nooit en zoeken altijd naar een verrassende invalshoek voor een format dat mensen informeert en amuseert. Geholpen door een vleugje data weten we zéker dat wat we samen maken ook gevonden en bekeken wordt.

Ons hoofdplatform is YouTube, maar we zijn van mening dat je als merk meer waar voor je geld moet krijgen. Daarom wordt bij het formatteren altijd rekening gehouden met cut-outs voor andere platformen (Facebook / Instagram Stories / YouTube Shorts / Tik-Tok). Zo kun je niet alleen de hoofdcontent aanjagen en je andere kanalen voorzien van verse content, maar bijvoorbeeld ook een combinatie maken met een campagne bij een publisher.

Productie

Tijdens het volledige productieproces is het ons streven om je te ontzorgen op productioneel en redactioneel vlak. We betrekken je en doen het samen, zodat je altijd in control bent, maar we vallen je niet lastig met randzaken.
Pre-productie-post, in welk stadium we ook zitten, onze makers zijn zo flexibel en goed op orde dat een verandering van locatie, planning of een her-montage nooit zorgt voor stress.

Distributie

Hoe mooi, grappig of aangrijpend de content ook is, niet alles wordt automatisch door honderdduizenden mensen bekeken. De gemaakte content moet in de etalage worden gezet. Aan de hand van de doelgroep en doelstellingen van de campagne helpen wij je bij het kiezen van de juiste kanalen en publishers om te zorgen dat de content wél wordt gezien. We maken alles in serie-vorm, dus de kijker moet terugkomen.

Onze makers

Oh ja, wij schrijven geen uren voor allerlei management bobo’s. Je bent altijd direct in contact met onze makers en we regelen alles zoals vooraf afgesproken.
Let op! We zijn wel eigenwijs en zullen je altijd vertellen als we het ergens niet mee eens zijn. Alles om de content zo leuk mogelijk voor jouw doelgroep te maken, want houden van jouw merk moet vanuit hun eigen beweging komen.
Mail of bel ons voor een afspraak!