Over Awesome

We zijn een team van makers. Bij ons werken strategen, creatieven, (eind)redacteuren, regisseurs, producers, copywriters, editors, vormgevers en channelmanagers iedere dag met veel plezier aan de meest originele content mét inhoud. 

Vanja Mlinar
Co-founder & Creatief directeur

Ward van den Bosch
Co-founder & Algemeen directeur

Veronique Wetzels
Productieleider

Joris Derks
Regie & Concept

Ravi Ram
Eindredacteur

Minke Lenting
Video-editor

Laura Pestman
Producer

Noor Lohman
Redacteur

Met al dat talent onder één dak ontzorgen we onze klanten op één plek met hun strategie, creatie en distributie.

Hoe gaan we samen aan de slag?

We geloven in co-creatie. Samen ontwikkelen we de beste content. Jij kent het beste je eigen merk, wij weten hoe je impactvolle content maakt. Samen bereiken we zo het beste je doelgroep.

Natuurlijk worden onze creaties geleid door data, maar óók door onze redactie. Wij bellen je doelgroep – of DM’en in verband met hun bel-angst – om te vragen wat ze beweegt.

We zijn wel creatieven, maar creatieven die houden van structuur. Niet echt, maar onze strategen houden er wel van. Dus we werken altijd volgens een proces.

Wij werken altijd met echte mensen voor de camera. Alleen zo vertel je echte verhalen. Daar slaat je doelgroep op aan en wordt je merk menselijk.

Online succes betekent veel uitproberen. Wat werkt wel wat werkt niet? Waar moet het paid budget naar toe? Voor testen heb je veel content nodig. Daarom hebben we een modulaire content methode ontwikkeld om efficiënt veel content te maken en op verschillende platformen in te zetten.

Over Awesome

We zijn een team van makers. Bij ons werken strategen, creatieven, (eind)redacteuren, regisseurs, producers, copywriters, editors, vormgevers en channelmanagers iedere dag met veel plezier aan de meest originele content mét inhoud. 

Met al dat talent onder een dak ontzorgen we onze klanten op één plek met hun strategie, creatie en distributie.

Hoe gaan we samen aan de slag?

We geloven in co-creatie. Samen ontwikkelen we de beste strategie & content. Jij kent het beste je eigen merk, wij weten waar je doelgroep zit en hoe je impactvolle content maakt. Samen bereiken we zo het beste je doelgroep.

Z

Natuurlijk worden onze creaties geleid door data, maar óók door onze redactie. Wij bellen je doelgroep – of DM’en in verband met hun bel-angst – om te vragen wat ze beweegt.

We zijn wel creatieven, maar creatieven die houden van structuur. Niet echt, maar onze strategen houden er wel van. Dus we werken altijd volgens een proces.

Wij werken altijd met echte mensen voor de camera. Alleen zo vertel je echte verhalen. Daar slaat je doelgroep op aan en wordt je merk menselijk.

Online succes betekent veel uitproberen. Wat werkt wel wat werkt niet? Waar moet het paid budget naar toe? Voor testen heb je veel content nodig. Daarom hebben we een modulaire content methode ontwikkeld om efficiënt veel content te maken en op verschillende platformen in te zetten.