Strategie
Om te weten wat voor jou belangrijk is laten we jou praten, om zo je behoeftes in kaart te brengen. Bij ieder verhaal past een ander format. Vanuit de inhoud volledig op maat gemaakt op de behoeftes van jouw doelgroep.
Oké, vooruit, ook die van jouzelf.
Dus: Wat is je doel? Aan wie wil je je verbinden? En binnen welke financiële kaders moeten we het regelen?

Creatie
Onze creatieve hoofden rusten nooit en zoeken altijd naar een verrassende invalshoek voor een format dat mensen informeert en amuseert. Geholpen door een vleugje data weten we zéker dat wat we samen maken ook gevonden en bekeken wordt.
Productie
Tijdens het volledige productieproces is het ons streven om je te ontzorgen op productioneel en redactioneel vlak. We betrekken je en doen het samen, zodat je altijd in control bent, maar we vallen je niet lastig met randzaken.
Pre-productie-post, in welk stadium we ook zitten, onze makers zijn zo flexibel en goed op orde dat een verandering van locatie, planning of een her-montage nooit zorgt voor stress.

Distributie
Aan de hand van de doelgroep en doelstellingen van de campagne helpen wij je bij het kiezen van de juiste kanalen en publishers om te zorgen dat de content wordt gezien.
We maken alles in serie-vorm, dus de kijker moet terugkomen.
Hoe mooi, grappig of aangrijpend de content ook is,
niet alles wordt automatisch door honderdduizenden mensen bekeken. De gemaakte content moet in de etalage worden gezet.

Awesome
Smart Socials-aanpak
Ons hoofdplatform is YouTube, maar we zijn van mening dat je als merk meer waar voor je geld moet krijgen. Daarom wordt bij het formatteren altijd rekening gehouden met cut-outs voor andere platformen (TikTok, Instagram, YouTube Shorts, LinkedIn, Facebook).
Zo kun je niet alleen de hoofdcontent aanjagen en je andere kanalen voorzien van verse content, maar bijvoorbeeld ook een combinatie maken met een campagne bij een publisher.