Awesome cases

De Wegenwacht Onderzoekt (ANWB)

Winnaar Grand Prix Content Marketing – Video Serie (2022). Op YouTube ruim 61 miljoen vertoningen, voor de eerste serie gezamenlijk bijna 15 miljoen weergaves, een uniek bereik van rond de 3 miljoen. Hiernaast is het engagement door het dak gegaan, zelfs als paid-ad! 

Lees hier hoe we dat hebben bereikt

Verhalende employer branding met social-cutouts (EIFFEL)

Zes hoogwaardige long form afleveringen en 84 social edits van verschillende lengtes die voor een langere periode (her)gebruikt kunnen worden. Voor ieder touch point videocontent uit hetzelfde materiaal produceren.

Hoe film je efficiënt veel content?

Reportage format voor KNGF Geleidehonden

Inhoudelijke branded video die aansluit op de brede campagne, die op zowel eigen platform als bij publishers gebruikt kan worden. 

Hoe maak je owned & publisher content ineen?

Video bij een 360 graden campagne (L’OR)

Aangezien dit een grote 360 graden campagne is – waarbij de content op verschillende platformen wordt weggezet – was het voor ons de uitdaging om dit format zo redactioneel mogelijk te maken. 

Hoe maak je branded video redactioneel?