Awesome cases
De Wegenwacht Onderzoekt – ANWB
Op YouTube ruim 61 miljoen vertoningen, voor de eerste serie gezamenlijk bijna 15 miljoen weergaves, een uniek bereik van rond de 3 miljoen. Hiernaast is het engagement door het dak gegaan, zelfs als paid-ad!
Value your perspective – bol.com
Over menopauze praten om sollicitanten te werven? Een internationale employer branding campagne om bol als dé werkgever voor vrouwen in de tech neer te zetten.
Makers van de Toekomst – A+O Metalektro
Een hele sector neerzetten als een aantrekkelijke werkplek? Een employer branding awareness en consideration campagne om interesse te wekken voor de technologische maakindustrie.
Repurposing long-form naar short-form – BOVAG
Met onze repurposing strategie hebben we long-form series van het YouTube kanaal omgekat naar echte short-form en gedistribueerd over vier platformen. Met een verdrievoudiging van het bereik als resultaat.
Onder de loep – Vluchtelingenwerk
Dankzij onze redactie zijn we in staat om journalistieke series te maken die verder gaan dan de merkboodschap. Een integer en informatief beeld over de ‘asielcrisis’ in zes long-form afleveringen en bijbehorende cut-out formats.